قیمت خانه در ترکیه

Estimated read time 1 min read

قیمت خانه در ترکیه با استقبال بی سابقه ی سرمایه گذاران خارجی برای خرید ملک در ترکیه رشد قابل توجهی پیدا کرد. به رسمیت شناخته شدن قانون مربوط به اخذ شهروندی ترکیه با خرید ملک سبب شد سرمایه گذاران خارجی فراوانی اقدام به خریداری ملک کنند، از این رو قیمت ملک به صورت بی سابقه در ترکیه افزایش پیدا کرد.

اتباع خارجی که قصد خرید ملک در ترکیه را دارند باید حتما مراحل ثبت اسناد ملک را از طرف اداره ی تاپو با وقت قبلی انجام دهند. قیمت ملک در ترکیه در شهر ها و منطقه های مختلف، متفاوت میباشد همچنین فاکتورهایی مانند متراژ ساختمان، مساحت کاربردی، نحوه ی دسترسی به سیستم حمل و نقل عمومی و دیگر امکانات بر قیمت ملک در ترکیه نقش بسزایی دارد.

اتباع خارجی برای خرید ملک در ترکیه باید به چه نکاتی توجه کنند؟

خرید ملک در ترکیه - قیمت خرید خانه در ترکیه

اولین نکته ای که در خرید خانه در ترکیه باید به آن توجه کرد این است که ملک نباید تحت رهن و یا بدهی باشد، همچنین اتباع خارجی باید دقت داشته باشند که تنها در اداره ی ثبت اسناد رسمی یعنی اداره ی تاپو میتوانند فرآیند خرید ملک را به رسمیت رسانند.

قیمت خانه در ترکیه بر اساس فاکتورهای مختلف، متغیر میباشد از این رو سرمایه گذاران خارجی باید حتما دقت کنند که قیمت معرفی شده به آن ها درست بوده و از حد مجاز بیشتر نباشد، از نکات دیگری که خریدار خارجی ملک باید به آن دقت داشته باشد گرفتن استعلام از وضعیت منطقه بندی ملک میباشد. برای به ثبت رساندن فرآیند فروش باید حتما ابتدا از سامانه ی اداره ی تاپو وقت قبلی گرفته و با مراجعه و تکمیل مدارک مراحل ثبت را به اتمام رسانند. جهت کسب اطلاع از جدیدترین قیمت خانه در ترکیه سایت https://www.melares.com/fa/blog/contents/property-prices-in-turkey-2021 را با دقت برسی کنید.

More From Author